سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بی تردید فوت نابهنگام دکتر محمدعلی حسین زاده نماینده منتخب مردم مراغه و عجب شیر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قلب همگان بخصوص دوستداران و طرفداران وی را به درد آورد.

شاید مهمترین علت ناراحتی افکار عمومی از این اتفاق روی داده ی تلخ،نوع نگاه و حرکتهای بعضی از افراد نسبت به مرحوم حسین زاده در ایام تبلیغات انتخاباتی بوده است.

تخریب،ایجاد جو روانی و حسین زاده هراسی عملی قبیح بود که از طرف بعضی از مخالفان وی به صورت گسترده در جامعه به وفور دیده شد.

این بداخلاقی ها تا آنجا پیش رفته بود که دکتر لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم تشییع جنازه آن مرحوم در ساختمان قدیمی مجلس شورای اسلامی،به این اقدامات واکنش نشان داده و طی سخنانی گفت: "مرحوم حسین زاده نماینده منتخب مردم مراغه و عجب شیر از سوی رسانه ها مورد جفا قرار گرفت و اقدام آنها بی اخلاقی بود.
نماینده منتخب مردم مراغه و عجب شیر از نیروهایی بود که از بطن مردم و خانواده ای مستضعف به خوبی مسیر ترقی را پیمود و تحصیلات خود را به نهایت رساند و قصد خیری برای خدمت به مردم داشت.
مرحوم حسین زاده مظلوم واقع شد و دیدیم چه کارهای نادرستی در رسانه های گروهی در خصوص ایشان انجام شد که واقعا جفا بود.نماینده منتخب مراغه و عجب شیر فردی متدین بود ولی برخی رسانه ها در خصوص وی با بی انصافی کار کردند.
نتیجه این بی اخلاقی ها دل همه را به درد آورده است و واقعا مرحوم حسین زاده در این چند وقت مظلوم واقع شد درصورتی که نیروی بسیار زحمت کشی بود و..."

بی تردید فوت مرحوم دکتر حسین زاده بدون حکمت و مصلحت خداوندی نبوده و شاید پنجره ای دیگر برای شناخت صداقت،صمیمیت،سلامت نفس و پاکی آن مرحوم بوده است تا به واسطه آن چهره ناپاک خناسان و دون مایگان بهتر برای مردم نمایان شود.




تاریخ : دوشنبه 95/2/20 | 10:26 صبح | نویسنده : احدی | نظر

  • قالب وبلاگ | بلاگ اسکای | ایران موزه