سفارش تبلیغ
صبا ویژن
افسران - وقتی رفتن به مجلس ختم برای آدم گران تمام می شود!

دیکتاتوری یعنی همین!
وقتی رفتن به مجلس ختم برای آدم گران تمام می شود
خسرو معتضد تاریخ دان برجسته ی ایرانی در مصاحبه با میدان 72 از قطع برنامه خود در رسانه ملی به خاطر رفتن به مجلس ختم والده دکتر احمدی نژاد خبر داد.
خسرو معتضد تاریخ دان، روزنامه نگار و کارشناس برجسته برنامه های تاریخی در مصاحبه با میدان 72 گفت: برنامه تلویزیونی مرا به خاطر رفتن به مجلس ختم والده دکتر احمدی نژآد قطع کرده اند.
وی با ابراز تاسف از این رفتار صدا و سیما اظهار داشت: من باز هم از این کارها انجام می دهم. من برای کسانی که از من بیزار و دشمن من بوده اند نیز مجلس ختم رفته ام، چه رسد برای کسی که هشت سال رئیس جمهور این مملکت بوده و این همه خدمت به مستضعفان کرده است.
وی با وجود عدم دانستن چرایی این موضوع بیان کرد: ضرر بزرگ این کار اول متوجه خود صدا و سیما می شود. الان بسیاری با من تماس می گیرند و ناراحتی خود را از عدم پخش برنامه ابراز می کنند. این برنامه علاوه بر مخاطبان داخلی، بسیاری از مخاطبان خارجی را نیز همراه خود کرده بود.
وی با بیان اینکه مجلس ترحیم رفتن خیلی کار خوبی است ابراز داشت: من در عمر 72 ساله خود چنین چیزی ندیده بودم که رئیس جمهور سابق مملکت بدون هیچ محافظ و حفاظتی میان مردم باشد و به ابراز احساسات تک تک مردم پاسخ صمیمانه دهد. او همچون سفرهای استانی با مردم بود و مردم نیز قدر خدمتگذاران خود را خوب می دانند.
خسرو معتضد با بیان این مساله که من بابت کارهای فراوانی مثل مسکن مهر که احمدی نژاد برای مستضعفان انجام داد او را دوست دارم بیان کرد: وزیر مسکن می آید و یک کلمه می گوید طرح مزخرف؛ مردم چه واکنشی نشان می دهند و این یعنی آنها این طرح را دوست داشته اند و آن را قبول داشتند.
وی در در خصوص اینکه بسیاری از مدعیان انقلابی و ولایتمداری حتی حاضر به دادن پیام یک خطی تسلیت هم نشدند، گفت: اشکالی ندارد و در گذر تاریخ همه چیز روشن می شد. راحت ترین کار این است که تمام بدبختی های ایران از زمان سرسلسله ماد تاکنون را گردن احمدی نژاد بندازیم.
ایشان در پایان تاکید کردند که خدمات دولت های آقای دکتر احمدی نژآد در آن 8 سال در آینده خودش را نشان خواهد داد و این نشان می دهد که آن دوران، دوران بدبختی و عقب ماندگی ایران نبوده است، حال هر کس هر چه می خواهد بگوید.




تاریخ : چهارشنبه 93/12/6 | 10:49 عصر | نویسنده : احدی | نظر

  • قالب وبلاگ | بلاگ اسکای | ایران موزه