سفارش تبلیغ
صبا ویژن

-با فداکاری دانشمندان هسته ای و شهدای بزرگوار این عرصه که کفه معادله هسته ای را به نفع نظام اسلامی سنگین کرد، ایستادگی غیرتمندانه مردم و هدایت هوشمندانه مقام معظم رهبری، فرصت کم نظیری برای پیشبرد پرونده هسته ای به نفع جمهوری اسلامی پدید آمد.

 

در مقابل این پیشروی محسوس، آمریکا با طمع تبدیل این پرونده به بستر نفوذ به روند مذاکرات سرعت بخشید و نهایتاً تلاش مضاعف دولت در این عرصه با استفاده از این فرصت، منجر به توافق هسته ای تحت عنوان برجام شد.

 

 با وجود نواقص و اشکالات برجام از تلاش های دولت و همه هیأت های مذاکره کننده و دانشمندان و دست اندرکاران پیشرفت های هسته ای که زمینه خنثی کردن بهانه هسته ای را فراهم آوردند، پشتیبانی می کنیم و اعلام می داریم: فرمان 9ماده ای امام خامنه ای در این خصوص فصل الخطاب و تنها راه کاهش آسیب های برجام است و دست اندرکاران با اجرای دقیق این فرمان نباید بگذارند تجربه تلخ بیانیه الجزایر و سایر بدعهدی های آمریکا بار دیگر تکرار شود.

 

از مجلس شورای اسلامی می خواهیم با دقت به نظارت بر اجرای برجام ادامه دهند و راه را بر هر گونه سوء عملکردی که زمینه نفوذ را فراهم و دستاوردهای هسته ای را بر باد می دهد مسدود نمایند.

 

12-صیانت از فرهنگ و ارزش های ملت مجاهد و همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل جنگ نرم دشمن، به ویژه هجوم گسترده و بی سابقه رسانه های استکبار علیه ملت ایران از اصلی ترین وظایف امروز دستگاه های نظام است.

 

افزایش سرعت تبادل اطلاعات سالم و درست از طریق ایجاد شبکه ملی اطلاعات و مدیریت مستقل ملی فضای مجازی و تکمیل سطح پوشش رسانه ملی همزمان با محدود سازی میدان مانور رسانه های مفسد استکباری و سرویس های جاسوسی دشمن، حق مسلم ملت است و دولت باید ضمن جدی گرفتن شورای عالی فضای مجازی این حق مسلم را تأمین نماید.

 

13-امنیت مثال زدنی و پیشرفت های همه جانبه کشور مرهون هوشیاری نیروهای مسلح مقتدر و شکل گیری قدرت بازدارندگی مردمی و حضور مردم در تمام صحنه ها و شکل دادن به بزرگترین تشکل مردمی جهان، یعنی بسیج است.

 

 مردمی که در این تشکل بی بدیل گرد آمده اند، ضمن اعلام آمادگی برای کمک بی مزد و منت به دولت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در همه عرصه ها، از دولت می خواهند ضمن تقویت توان دفاعی کشور و افزایش اقتدار نظامی از ظرفیت بی نظیر مردمی و توانمندی های علمی و عملی بسیجیان، برای حل مشکلات بزرگ کشور به ویژه بهبود معیشت محرومان، اجرای اقتصاد مقاومتی، ارتقاء تولید ملی و تقویت توانمندی ترویج فرهنگ عاشورایی و فضای مجازی، بهره گیرد.

 

14-آمریکا و انگلیس و رژیم اشغالگر، این سه جرثومه فساد و جنایت، با کمک دولت های دست نشانده منطقه، برنامه های ضد انسانی و جنایتکارانه خود علیه اسلام را با ساخت الگوهای تقلبی از اسلام و سازماندهی و تجهیز گروه های تروریستی تکفیری به اوج رسانده اند.

 

آنان با این توطئه بزرگمی خواهند پنج هدفِ «اسلام هراسی و متوقف کردن روند گرایش شدید مردم غرب به اسلام"، "ایجاد تفرقه، راه اندازی جنگ و برادر کشی میان مسلمانان"؛ "تأمین امنیت رژیم رو به زوال و در حال محاصره قرار گرفته صهیونیستی"؛ "نابودی جوانان انقلابی و پر شور مسلمان" و "ناامن سازی و بازداشتن کشورهای اسلامی از پیشرفت" را همزمان محقق کنند و به منظور سهولت در اعمال سلطه خود، کشورهای اسلامی را به سوی تجزیه و کوچکتر شدن سوق دهند.

 

جنایت آل سعود در یمن، مکه و منا و کشتار حاجیان بی گناه که با سکوت حمایت آمیز سازمان های بین المللی مدعی حقوق بشر و رسانه های آنان همراه بود، مکمل این توطئه شیطانی است.

 

اصلی ترین راه خنثی سازی این توطئه، تقویت امنیت ملی و استحکام داخلی از طریق کارآمد سازی دستگاه ها و برخورد عزتمندانه در روابط بین الملل و درخشش جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام الگو از یک سو و تقویت دیپلماسی عمومی و روشنگری و اطلاع رسانی گسترده به مردم جهان و تحکیم وحدت جوامع اسلامی از سوی دیگر است، حرکت الهام بخش امام خامنه ای در ارسال نامه به جوانان آمریکا و اروپا در این زمینه باید نقشه راه دیپلماسی کشور باشد.

 

در پایان، مجمع عالی بسیج مستضعفین بار دیگر با اعلام مراتب خدمتگزاری به محضر مردم ایران، یعنی مردمی که به شهادت امام راحل (ره) بهترین ملت ها در تمام طول تاریخ اند و اعلام تبعیت محض از ولایت امام خامنه ای عزیز و اعلام آمادگی برای کمک به هر سه قوه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، همگان را به استمرار راه انقلاب تا غلبه نهایی بر ظلم و شرک و کفر و برافراشتن پرچم اسلام در سرتاسر جهان دعوت می کند.




تاریخ : پنج شنبه 94/9/26 | 11:37 عصر | نویسنده : احدی | نظر

  • قالب وبلاگ | بلاگ اسکای | ایران موزه