سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تراکتورسازی این روزها به دنبال جبران شرایط نامناسب و فرصتهای از دست رفته در نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر است. قلعه نویی بعد از حضور مجددش در نیمکت سرخپوشان، صحبت از یک تیم متفاوت و قدرتمند در نیم فصل دوم به میان آورد. قلعه نویی بیان داشت که با به خدمت گرفتن بازیکنان جدید در پستهای مورد نیاز، ضعف های تیم را برطرف خواهیم کرد.

ژنرال خیلی زود دست به کار شد. پس از قطعی شدن جدایی یونس و بایرامی، دو مهاجم تراکتور در نیم فصل اول، قلعه نویی به سراغ مهاجم مورد علاقه خود در ملوان رفت و حاتمی را به خدمت گرفت. قلعه نویی، کیانی و ایوب کلانتری را هم به خط میانی خود اضافه کرد.

او امید فراوانی را به سرباز شدن مهاجمین مطرح لیگ برتری داشت. نامهایی همچون، امیری و شریفات برای حضور در تراکتور مطرح شدند. حتی شریفی به تبریز هم آمد ولی سر از ملوان در آورد. از طرفی سایه سنگین نام ادینیو هم بروری تیم دیده می شد. مهاجم برزیلی محبوبی که حرف و حدیثهای مختلفی در مورد او به گوش رسید. 

آرش افشین دیگر مهاجمی بود که صحبتهایی مبنی بر معاوضه اش با بختیار مطرح شد، اما با بازگشت دوباره بختیار به تمرینات این جابجایی هم منتفی به نظر می رسد.

حال با این شرایط پیش آمده در مورد بازیکنان مطرح شده، خلعتبری گزینه این روزهای سرخپوشان برای تقویت خط حمله متزلزل تیم در نیم فصل مطرح شده است. بازیکنی که با توجه به جدایی شریفی از سپاهان، پیوستنش به تراکتور کمی سخت به نظر می رسد. بی شک مدیران سپاهان رضایت نخواهند داد دو مهاجم اصلی تیمشان در نیم فصل رقابت ها اصفهان را ترک کنند.

موضوعی که باید به آن توجه کرد، شرایط خط حمله تراکتورسازی است. قلعه نویی در زمانی که یونس را کنار گذاشته بود، از سزار برزیلی که پست اصلی اش هافبک است، در خط حمله استفاده می کرد. بازیکنی که با توجه به دوندگی فراوان و سرعت و قدرت بالای خود در این پست به کار گرفته شد.

 باید دید که قلعه نویی واقعا عزمی راسخ برای جذب یک مهاجم تمام عیار در ذهن دارد یا به حاتمی و سزار که خودش به خط خمله انتقال داده است بسنده می کند. از طرفی با توجه به جذب کیانی و بازگشت بختیار ، اکنون تراکتوری ها در خط هافبک با ترافیک شدید بازیکن مواجه شده اند و هافبک های  توانمند تراکتور از جمله سزار، نخواهند توانست فرصت بیشتر بازی پیدا کنند. باید دید تصمیم قلعه نویی در این رابطه چه خواهد بود.تصمیمی که هرچه باشد بی شک باید بازی های آسیایی  هم در نظر گرفته شود.




تاریخ : شنبه 94/10/19 | 11:36 عصر | نویسنده : احدی | نظر

  • قالب وبلاگ | بلاگ اسکای | ایران موزه