سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیام دبیرخانه مجمع اصولگرایان شهرستان عجبشیر در پی درگذشت دکتر محمدعلی حسین زاده:

بسمه تعالی

انا لله و انا علیه راجعون

درگذشت سرباز خدوم و فداکار انقلاب اسلامی، مجاهد سخت کوش دکتر محمد علی حسین زاده منتخب مردم شریف مراغه و عجب شیر در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را به خانواده محترم، مردم شریف و شهید پرور مراغه و عجب شیر و همه همراهان آن عزیز تسلیت گفته و از پیشگاه خداوند منان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل مسئلت می‌نمائیم.

تلاش بی‌وقفه در تحصیل دانش، فرهیختگی در دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، سخت کوشی در خدمت به محرومان و افتخار سربازی امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای از ویژگی‌های بارز مرحوم حسین زاده در عمر کوتاه خدادادی او بود. این ویژگی‌ها از او انسانی بی‌ادعا، بی‌آلایش و بی‌توجه به مناصب دنیوی پدید آورد که یکسره خود را وقف سربلندی اسلام و انقلاب اسلامی نموده بود.

دبیرخانه مجمع اصولگرایان شهرستان عجبشیر ضمن بزرگداشت یاد آن مرحوم، این ضایعه را به خانواده شریف مرحوم و مردم شهرستان تسلیت عرض نموده، علو درجات ایشان را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماید.

باید گفت هنوز هم پرواز «محمدعلی» را باور نکرده ایم. هنوز چهره دلنشین او مقابل چشمان ماست. آن تجلی صفا، آن افسر شجاع و باوفا و آن شیرمرد بی ریا هرگز از یاد رفتنی نیست. داغ رفتن او برای همه آنها که می شناختندش، سنگین و سخت است؛. تسلایی نیست جز آن که مثل خودش که همواره «رضاً برضاه و تسلیماً لامره» بود؛ همه ما، خانواده اش و موکلانش در مراغه و عجب شیر، تنها به تقدیر و مشیت الهی اتکا کنیم. و البته تاملی جدی در این نکته که: (محمدعلی، مردانه رفت).

وسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون...

 

 

                                     دبیرخانه مجمع اصولگرایان شهرستان عجبشیر




تاریخ : دوشنبه 95/2/20 | 12:10 عصر | نویسنده : احدی | نظر

  • قالب وبلاگ | بلاگ اسکای | ایران موزه